Saturday, February 27, 2010

Sno Kaos i New York 2 - Langdskidakning




Som jag skrev tidigare sa ar det "sno-kaos" har i New York. Sa da byggdes det forst lite sno-gubbar men sedan tog vi pa oss traningsklader och gav oss ut for lite dubbel-stakning. Jag tror att jag ar en av ganska fa manniskor som har akt langdskidor i New York City mindre an 3km fran City Hall (rad-huset) fagelvagen. Det blev en timmes dubbel-stakning i parken dar de fa New York bor som hade vagat sig ut tittade ganska undrade pa vad vi gjorde. Kul var det dock och aven om jag inte tagit rullskidorna pa tur mitt inne i Manhattan annu sa var det enda en ganska unik upplevelse.
Kor sa det ryker!

2 comments:

  1. Sweet!
    Ett par kvällspass till kan du köra.
    Men sen räcker det. Jag förväntar mig vår och löv på träden om tre veckor när vi anländer.

    ReplyDelete
  2. Balla bilder! Vad blir det nästa vecka? Skridsko till Liberty Island?

    ReplyDelete