Friday, July 23, 2010

Englands sjukaste hotell


Aven om jag har varit runt lite grann har i varlden vilket mycket av den har bloggen handlar om, sa hojs det ofta pa ogonbrynen nar det kommer fram till att jag aldrig varit pa den lilla on U.K. Som tur sa skulle detta sattas stopp for i och med att jag var tvungen att aka dit pa affars-resa och kika pa lite flyg-plan. Det finns en fordel med affars-resor och det ar resturangerna man ater pa och hotellen som man far bo pa... men detta hotell slar alla rekord. Belaget i ett gammalt herrsate sa har det nu blivit om-gjort till ett four-seasons, med 1000 hektar mark runt och av nagon anledning sa ar rummen inte dyrare an vanliga lyx-hotell rum (fran 2,200 SEK per natt ar nastan helt gratis om man tanker pa att four seasons i New York kostar fran 5,000 SEK per natt). http://www.fourseasons.com/hampshire/
Om man av nagon konstig anledning skulle fa for sig att vilja lagga 2 tuss pa att sova nagonstans sa ar detta helt klart stallet jag rekommenderar... aven om det smarta alternativet alltid ar att campa!!!!.. men som en god 2:a sa tar jag Four Seasons i Hampshire.

1 comment: